Usługa monitoringu polega na ciągłym mobilizowaniu do terminowej zapłaty odbiorców naszych Klientów.
Działania monitorujące są wykonywane przez naszych pracowników w imieniu Klienta, dzięki czemu nie występuje ryzyko pogorszenia dobrych relacji między Klientem, a jego odbiorcą.
Monitoring należności to proces o charakterze prewencyjnym lub przedwindykacyjnym, opartym na „miękkich” rozmowach ponaglających.
Kontakt monitorujący odbiorcę o charakterze prewencyjnym ma na celu zwrócenie uwagi odbiorcy na fakt, iż faktura została wystawiona i powinien przygotować środki na terminową zapłatę za towar lub usługę.
Natomiast kontakt o charakterze przedwindykacyjnym ma na celu ponaglenie odbiorcy do jak najszybszej spłaty zaległości, dzięki czemu poprawie ulegnie cykl inkasa i płynność finansowa naszego Klienta.
Dla kogo?
monitoring prewencyjny |
monitoring przedwindykacyjny |
termin płatności powyżej 30 dni |
termin płatności poniżej 30 dni |
wysoka rotacja odbiorców |
niska rotacja kontrahentów |
silna pozycja na rynku |
silna konkurencja na rynku |
sprzedaż o charakterze jednorazowym |
sprzedaż o charakterze ciągłym |
Korzyści:
- zmniejszenie kosztów obsługi swoich odbiorców;
- skrócenie cyklu inkasa;
- podniesienie jakości obsługi posprzedażowej;
- zmniejszenie poziomu ryzyka kredytowego swoich odbiorców;
- profesjonalna informacja zwrotna na temat portfela kontrahentów i ich specyfiki;
- wzmocnienie wizerunku firmy jako dbającej o swoje interesy.
Monitoring
Usługa monitoringu polega na ciągłym mobilizowaniu do terminowej zapłaty odbiorców naszych Klientów.
Działania monitorujące są wykonywane przez naszych pracowników w imieniu Klienta, dzięki czemu nie występuje ryzyko pogorszenia dobrych relacji między Klientem, a jego odbiorcą.
Monitoring należności to proces o charakterze prewencyjnym lub przedwindykacyjnym, opartym na „miękkich” rozmowach ponaglających.
Kontakt monitorujący odbiorcę o charakterze prewencyjnym ma na celu zwrócenie uwagi odbiorcy na fakt, iż faktura została wystawiona i powinien przygotować środki na terminową zapłatę za towar lub usługę.
Natomiast kontakt o charakterze przedwindykacyjnym ma na celu ponaglenie odbiorcy do jak najszybszej spłaty zaległości, dzięki czemu poprawie ulegnie cykl inkasa i płynność finansowa naszego Klienta.
Dla kogo?
monitoring prewencyjny | monitoring przedwindykacyjny |
termin płatności powyżej 30 dni | termin płatności poniżej 30 dni |
wysoka rotacja odbiorców | niska rotacja kontrahentów |
silna pozycja na rynku | silna konkurencja na rynku |
sprzedaż o charakterze jednorazowym | sprzedaż o charakterze ciągłym |
Korzyści:
-
zmniejszenie kosztów obsługi swoich odbiorców;
-
skrócenie cyklu inkasa;
-
podniesienie jakości obsługi posprzedażowej;
-
zmniejszenie poziomu ryzyka kredytowego swoich odbiorców;
-
profesjonalna informacja zwrotna na temat portfela kontrahentów i ich specyfiki;
-
wzmocnienie wizerunku firmy jako dbającej o swoje interesy.